Dostawy:

Dostawy w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem DPD  - wybieramy tą opcje przy złożeniu zamówienia. Koszt Dostawy jest obliczany automatycznie w sklepie  i jest uzależniony od wagi i wartości zamówionych towarów.

Czas dostawy wynosi od 1-3 dni roboczych  (przesyłki na terenie Polski). Realizujemy także przesyłki poza teren polski poprzez firmy kurierskie, czas dostawy dla przesyłek zagranicznych wynosi od 2 -10 dni roboczych - dla wysyłek zagranicznych obowiązuje przedpłata na konto bankowe.

Dostawa w 24H: Zamówienia złożone do godziny 13.00 w 95% wysyłamy tego samego dnia roboczego - paczka jest u was na następny dzień roboczy.

Koszt przesyłki

Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi paczki oraz jej wartości.

W chwili obecnej dostępne są przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD.

Przesyka kurierska  - 15,50 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa  - 18,00 zł 

Oprogramowanie naszej hurtowni samo oblicza koszt przesyłki według jej wagi, oraz dzieli paczki jeśli jedna przekroczy 30 kg.

W przypadku przesyłek cięższych, których nie można podzielić (np. kable) koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie.

Maksymalny rozmiar jednej paczki to:

Kurier

długość + szerokość + wysokość < 2 metry

najdłuższy bok < 2 metry

II.Poczta Polska

szerokość: 50 cm, 

długość: 60 cm,

wysokość: 30 cm.

Paleta

Wysyłamy również przesyłki na palecie.

Koszt EURO palety - 150 zł (do 600 kg).

Dopuszczalne standardowe wymiary przesyłki na palecie:

szerokość: 80 cm 

długość: 120 cm 

wysokość: 200 cm

 

Instrukcja odbioru przesyłki

A. Najistotniejsze informacje – jak bezpiecznie odebrac przesyłkę:

Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecone, przedziurawione, zamoczone, itp.

Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane, poprzecinane, itp.

Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatnośc „za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę.

Odbierz przesyłkę i otwórz ją w obecności kuriera. Gdyby kurier odmówił oczekiwania nanieś na podpisywanym wcześniej liście przewozowym informację „Przyjęto bez weryfikacji stanu przesyłki, jak również jej zawartości”.

Sprawdź czy dostawa jest kompletna (zgodna ze specyfikacją zamówienia - faktura lub paragon), a produkty nie uszkodzone.

B. Podczas uszkodzenia przesyłki w transporcie:

Jeśli wygląd zewnętrzny paczki, stan produktów lub stan ilościowy wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki w momencie odbioru może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji (roszczeń) Klienta (Odbiorcy) z tytułu uszkodzenia czy też ubytku zawartości w transporcie.

Gdyby kurier odmówił oczekiwania na weryfikację stanu opakowania zewnętrznego lub zawartości poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności zawartości przesyłki względem zamówienia, będzie musiał przyjechac ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.

Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę – w celu zgłoszenia interwencji. Proszę przygotowac numeru dostarczanej przesyłki. Po sporządzeniu interwencji otrzymają Państwo numer zgłoszenia wraz z przewidywanym terminem wizyty kuriera celem sporządzenia protokołu szkody.

Protokół szkody – pamiętaj, aby:

wypełnic wszystkie pola zgodnie ze stanem faktycznym,

sprawdź kuriera w szczególności w zakresie sposobu zabezpieczenia i opisu uszkodzeń,

zachowac oryginał protokołu dla siebie.

O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu wystąpienia zdarzenia.